hulp na ongeval

Boodschappen

Albert Heijn biedt hulp na ongeval.
 
Wanneer u ten gevolge van een ongeval of ziekte even de deur niet uit kunt ontstaat er een probleem met het doen van boodschappen. Hulp na Ongeval heeft voor dit probleem de hulp ingeroepen van Albert Heijn.

Omdat Albert Heijn met ons van mening is dat slachtoffers wel een steuntje in de rug kunnen gebruiken biedt zij hulp bij het doen van de boodschappen. Met de actiecode HULP2017 krijgt u 100% korting op de bezorgingskosten. 
 
Hoe werkt het:


Via de webwinkel van Albert Heijn  kunt u boodschappen bestellen. Bij het online afrekenen voert u de actiecode HULP2017 in. De boodschappen worden vervolgens bij u thuis bezorgt.  Op een moment dat het u uitkomt. 

Er wordt bezorgd in Midden- en West-Nederland, Noord-Brabant en een gedeelte van Gelderland. Door uw postcode bij 'bezorgen we bij u? ' in te vullen, kunt u zien of uw adres in het bezorggebied valt.

- geldig t/m 31 december 2017

- alleen voor nieuwe particuliere klanten van ah.nl

- alleen geldig voor het thuisbezorgen. Geldt niet voor Pick up Points

- max 1 per klant



Hulp in en om het huis

Veel mensen verzorgen zelf hun huishouden en het onderhoud van hun huis en tuin. Dit wordt ook wel zelfwerkzaamheid genoemd. Wanneer dit door een ongeval niet meer kan, is er plotseling hulp nodig.

Het is verstandig om vooraf bij enkele bedrijven een offerte op te vragen. Op die wijze kunt u prijzen vergelijken.

Wanneer er sprake is van de situatie dat een schadevergoeding kan worden gevorderd is het verstandig om vooraf met de aansprakelijke verzekeraar te overleggen over het uitbesteden van klussen. Wanneer er op redelijk korte termijn een goed herstel te verwachten is, kan de verzekeraar namelijk verzoeken de werkzaamheden uit te stellen.

Er zijn thuiszorgorganisaties waarbij u een veelvoud van diensten kunt verkrijgen. Dit worden gemaksdiensten genoemd. Via de gemaksdienst kunt u bijvoorbeeld een klusjesman, een tuinman, een oppas, een glazenwasser, een boodschappendienst of een strijkservice benaderen.

De thuiszorgorganisatie heeft contacten met dienstverleners. Zij hebben de bedrijven in hun netwerk gecontroleerd op kwaliteit. Zo weet u zeker dat u een betrouwbare en kwalitatieve dienst afneemt.

De gemaksdiensten zijn goed te benaderen wanneer iemand iets (tijdelijk) niet meer kan doen. Men biedt diensten aan voor jong en oud. Anders dan voor de hulp vanuit de WMO of AWBZ heeft u voor een gemaksdienst geen indicatie nodig.

Hulp met huisdieren

Indien u als gevolg van het door u opgelopen letsel niet in staat bent uw huisdier te verzorgen kunt u wellicht een hulpvraag plaatsen bij hulpbijhuisdieren.nl. Het zal dan wel moeten gaan om een situatie dat er binnen het gezin of de kring van vrienden geen verzorging geregeld kan worden.

Hulpbijhuisdieren.nl  wil mensen die zorg, hulp of begeleiding nodig hebben bij de verzorging van hun huisdieren, in staat stellen om zelfstandig te kunnen blijven functioneren met hun huisdieren.

Hulpbijhuisdieren.nl is een initiatief van Animal Life Foundation.

De initiatiefnemers willen met hun site een netwerk realiseren van mensen die kosteloze hulp aanbieden bij de verzorging van huisdieren van ouderen en zieken. De website is nadrukkelijk niet bedoeld voor het zoeken van opvang van uw huisdier ten tijde van vakantie of wanneer er geen medische reden toe is.



Copyright © 2017. Hulp na Ongeval. | Ontwikkeling & Realisatie Media Vision Studios.
Hulp Na Ongeval Facebook
Hulp na Ongeval Twitter
Find us on Facebook