hulp na ongeval

Onze steunpunten

Onze steunpunten

Om in de behoefte aan persoonlijk contact te kunnen voorzien werken wij samen met assurantieadviseurs. Zij bieden het Hulp na Ongeval serviceproduct aan hun relaties.  

De aangesloten kantoren fungeren als eerste aanspreekpunt voor hun relaties na een ongeval, bij ziekte of een andere ingrijpende gebeurtenis. De hulpvraag wordt vervolgens aan de Hulp na Ongeval helpdesk doorgezet. De helpdesk zorgt ervoor dat de juiste dienstverlener met het slachtoffer contact opneemt.    

Is er een aansprakelijke derde? Dan kan een van onze casemanagers direct de schaderegeling verzorgen en de deskundigen aansturen.

Bij een schaderegeling worden aan het slachtoffer géén kosten in rekening gebracht. Wij maken gebruik van de wettelijke regeling die bepaald dat de kosten van de begeleiding door een rechtshulpverlener (casemanager) door de aansprakelijke partij moet worden vergoed. De ingeschakelde dienstverlenende organisaties brengen hun reguliere tarief in rekening. Deze kosten (huishoudelijke hulp, revalidatie, re-integratie etc.) worden beschouwd als schade en door de casemanager op de aansprakelijke partij verhaald.

De Hulp na Ongeval service is in de situatie van een schaderegeling op deze wijze geheel kosteloos voor het slachtoffer. 

COLUMN hulpnaongeval

Deskundigen aan het woord       
Wilt u op de hoogte blijven wat onze specialisten van Hulpnaongeval.nl u te vertellen hebben ? klikt u dan op lees meer om de columns te lezen Lees meer...

PAGINA IN BEELD hulpnaongeval

Recht op Schadevergoeding?    
Wanneer iemand een fout maakt waardoor een ander schade lijdt, of iemand niet doet wat hij of zij wel zou hebben moeten doen om een... Lees meer...




Copyright © 2017. Hulp na Ongeval. | Ontwikkeling & Realisatie Media Vision Studios.
Hulp Na Ongeval Facebook
Hulp na Ongeval Twitter
Find us on Facebook